Apadrinament

Al llarg del curs escolar, sota el títol d'apadrinament, es duen a terme diferents trobades entre els alumnes de diferents cursos, amb l’objectiu d’establir lligams entre ells i d’apropar nens i nenes de diferents edats.

El moment clau és per Sant Jordi, quan els nens i nenes més grans expliquen un conte que s’han preparat prèviament, als seus apadrinats.

Aquestes activitats es valoren molt positivament tant pels alumnes com pels mestres.  Trobareu informació més detallada de les activitats i més fotos als blocs de nivell.

DIFERENTS ACTIVITATS D'APADRINAMENT

CURS 2016 - 2017

APADRINAMENT DE LECTURA

CURS 2015 - 2016