Qui som?

L'escola Rosella és una escola pública de doble línia, catalana, laica, inclusiva i plural.

Va néixer l'any 1986 i el curs 11-12 vam celebrar el 25è aniversari. Amb un seguit d'actes i actuacions al llarg del curs, vam poder gaudir de moments entranyables.

Actualment hi ha gairebé 500 alumnes de 3 a 12 anys, que cursen des de P3 a 6è de Primària.

Tota la comunitat educativa (alumnes, mestres, famílies i poble) som protagonistes d'un projecte d'escola que potencia les capacitats de cada un dels seus alumnes, mira cap al futur i fomenta la solidaritat, la convivència i la cohesió social.

A partir d'actuacions diverses participem en la vida cultural de Viladecavalls i afavorim les experiències entre els alumnes de diferents cicles.

Des del curs 2012-2013 som escola verda.

Iniciem l'anglès a P3 i, a partir de 1r, també fem science i tallers en anglès per consolidar el caràcter plurilingüe i la vocació internacional de l'escola.

Vine a l'Escola Rosella, junts construïm el futur

Come to Rosella School, together we'll build the future